Vaše vzkazy
Dobrý den, při návštěvě Vašeho obchodního zástupce pana Vosýnka, který nám provedl odbornou prohlídku a vyčištění našeho starého Rainbow, jsme nemohli najít dokumentaci. Domnívali jsme se, že byl zakoupen před 15 lety. Dnes manželka příslušné dokumenty našla. Koupili jsme ho v květnu 1995 – což je 20,5 roku bez jediné závady. Slušný výsledek! Přitom ho používáme 2x týdně. Díky Vám i panu Vosýnkovi. Skvělá práce.
Dobrý den, minulé pondělí mě navštívila vaše spolupracovnice paní Divišová k provedení avizovaného servisu na mém vysavači Rainbow, který používám k naprosté spolojenosti více než 20 let, o tom ale nechci psát, ani o tom, že mě paní Divišová velice překvapila svojí manuální zručností při provádění servisu. Co mě opravdu nadchlo byla prezentace nového modelu vysavače Rainbow. Ten výrobek je vyjímečný a v podání paní Divišové byla prezentace velmi přesvědčivá a vypovídající. Nejsem žádný prosťáček, jsem technik a dokáži si argumenty dát dohromady. Pro mě je volba jasná, jakmile vyřeším finanční otázku. Ten nový vysavač si určitě dopřeji a s klidným svědomím váš výrobek budu dále doporučovat. Chtěl bych touto cestou poděkovat vaší spolupracovnici paní Divišové za profesionàlní a erudovaný přístup, velice mě těšilo.
Po doporučení kamaráda a po návštěvě dealerky, jsem se nechala přesvědčit a zakoupila vysavač Rainbow. Manžel byl silně proti, dodnes to nestrávil a stále mi připomíná, že jsem vyhodila spoustu peněz. To, že to je pro důchodce hodně peněz, mu musím dát zapravdu. Ale on neuklízí a nevysává, tak nevidí, co se tu nahromadí prachu. Hlavně když tu máme každý den odpoledne vnoučátka a také máme pejska. Co vylévám po vysávání bytu, je opravdu humus. To nikdy obyčejný vysavač nevysál. Musím přiznat, že jsem si chtěla po 25 letech koupit nový koberec, ale když jsem ten starý několikrát vysála Rainbow s elektrickým kartáčem, je jako nový. To, co v něm bylo zašlapané předchozí vysavač, který jsem měla vlastně ani ne rok nový, nedokázal odstranit. O matracích, co v nich bylo, ani nemluvím. Prostě, s Rainbowem nepotřebuji prachovku, vše vysaji přídavnými kartáči a hubicemi. Vše jde do vody a ještě mám provoněný byt. Celá příprava na vysávání a vyčištění po vysávání mi zabere cca 10 minut. Samotné vysávání trvá podle toho, co všechno chci vyčistit. Pochopitelně jsem si přečetla spoustu kladných, ale i hodně záporných recenzí. Je mi líto těch lidí, kteří kritizují, aniž by věděli, o čem je řeč. Vidí jen ty peníze, proto je tento výrobek pro hodně lidí nedostupný, což je škoda. Ale na druhou stranu tu máme třeba kuřáky, kteří prokouří 3000 Kč měsíčně, když kouří v rodině oba, tak i více a vůbec se nepozastaví nad tím, že ročně to může být třeba cena toho vysavače. Holt, někomu je přednější čistota, zdraví svých dětí, vnoučat a pod. a někdo má zase radši kouř pod nosem. Určitě to je král, mezi vysavači. Já osobně bych už jiný nechtěla a přála bych ho každému, kdo by o něj projevil zájem.
Mám jedno z prvních Rainbow, používám ho minimálně jednou týdně. Stále funguje bez jediné opravy. Dnešní nové typy jsou mnohem hezčí a vylepšené, ale na toho mého i když už je starý, nedám dopustit . Přeji všem s tímto vysavačem hodně hezkých chvil při úklidu.
Děkujeme panu Desenskému za výborný přístup k zákazníkovi a příkladnou prezentaci.
S pozdravem Kristina a Jan
S vaším zdravotním a čisticím systémem jsem velice spokojen. Pracuje velmi profesionálně. Nic lepšího neznám, budu vás doporučovat dále.
Dobrý den, velmi děkuji paní Radce Šormové, která byla velice milá.
Jsem s výrobkem velice spokojená a půjčuje si ho celá rodina i vzdálení příbuzní.
Je to pracant – uklízíme doma, na chalupě i auta.
Za 20 let co ho máme jsem velmi spokojený zákazník.
Denisa V.
Mám druhé Rainbow a první manželku. Neumím si život bez nich představit.
Jsem majitelem rok a půl a s vysavačem Rainbow jsem velice spokojená.
Máme Rainbow 20 let. Vysáváme jednou za 14 dní, funguje stále bez problémů.
Super výrobek, který nám slouží již 11 let bez závad.
Perfektní pomocník, opravdu nemá chybu.
Rainbow jsme pořizovali do hotelu na podzim 1991. Uklízím s ním sám a je to neuvěřitelný držák.
Rainbow jsme dostali. Jsme s ním spokojeni, hlavně kvůli zdravotnímu stavu partnerky, které pomáhá. Kromě úklidu ho používáme i jako čističku vzduchu.
Plní naše očekávání, při úklidu nepráší.
S přístrojem i se servisem vaší společnosti jsem velice spokojena, ráda vás doporučuji dál.
Mám Rainbow 1,5 roku a jsem velice spokojená. Velice pomáhá domácnosti jak ve zdraví, tak při úklidu po domácích zvířatech.. Využíváme ho hodně na čistění peřin. Rainbow je součástí naší rodiny.
Jsme maximálně spokojeni. Funguje bezvadně!!!
Koupila jsem Rainbow na doporučení kamarádky. Jsem moc spokojená – nemá chybu!!!
Máme Rainbow 24 let. Naprostá spokojenost a vyřešení problému s prachem v domácnosti. Všem moc doporučuji!
Jsme velice spokojeni. Vyčistí matrace, postel, kočičí chlupy.
Jsem velice spokojena a i když mám vysavač již půl roku, stále čistím a vysávám nečistoty.
Jsem majitelem vysavače Rainbow už 23 let – dokonce máme už i druhý. Velice mi vyhovuje, že špína končí ve vodě. Nejvíce využíváme naklepávač.
Velká spokojenost, hezká spolupráce s Rainbow.
Je to úžasná věc, nedám na něj dopustit. Děkuji.
Vlastním Rainbow 12 let. Maximální spokojenost.
S Rainbow jsem velice spokojená. Mám již druhý přístroj.
Jsem 22 let spokojeným majitelem.
Jsme nadšení. Klepač čistí koberce, jako by byly vyprané. Hned je znát i na vzduchu, že se uklízelo. – je čistý a svěží. Je to vynikající.
Rainbow je super!
Rainbow mám cca 3 roky. Je úžasné, od té doby doma uklizím já
Jsem velmi spokojený. Mám dva psy a bez Rainbow si už uklízení neumím vůbec představit.
Úžasná obsluha, skvělé produkty… jen tak dál.
Jsme dlouhodobí majitelé, s vysavačem nebyl nikdy žádný problém. Servis pro zákazníky funguje skvěle. Stoprocentně doporučujeme.
Rainbow mám 6 let. Mám astma a moc mi to pomáhá. Nedám na něj dopustit a nevím, jak jsme mohli být 30 let bez něj.
Máme třetí přístroj, bez poruch, jsme spokojení.
Syn se léčil s imunitou a alergií a Rainbow nám pomohlo.
Funguje nádherně. Máme Rainbow 8 let. Doporučujeme!
Jsme majitelé Rainbow od roku 1991. Stále skvěle funguje a nemůžu si ho vynachválit!
Naše Rainbow jsme si koupili v roce 1991 a moje žena ho od té doby používá téměř každý den. Nikdy nepotřebovalo opravu, možná jsme jen několikrát vyměnili kartáčky. Stále máme původní manuál a přídavná zařízení. V roce 1991 jsme za něj zaplatili pomalu stejně, jako za naše nové auto. To byla investice! Už oslavilo 21. narozeniny a stále skvěle funguje. Chceme vás pochválit za výrobek, který funguje tak, jak jste slibovali. Prodejce nám tehdy řekl, že to bude jediný vysavač, který si koupíme. Jenom jsem vám chtěl říci, jak jsme za něj rádi.
Mnoho pozdravů z Brna a zároveň poděkování za to nejskvělejší, co nám jako rodině v poslední době neuvěřitelně pomohlo – vysavač Rainbow. Díky němu jsem eliminovala na minimum svoje astmatické záchvaty kašle, ostatním členům rodiny se lépe dýchá a kočkám a psům v naší domácnosti přestalo téci z očí. Nikdy předtím se mi nepodařilo uklidit tak, jako s tímto přístrojem. Máme ho doma již přes rok a kdykoliv ho používám, tak firmě Rexair v duchu děkuji. Přístroj bych už nedala z ruky, je to náš rodinný poklad a počítáme s tím, že za nějaký ten rok si pořídíme ještě jeden přístroj na chalupu. I když to zní nereálně, přála bych tento výrobek do každé domácnosti, kanceláře a do každého zdravotnického zařízení. S pozdravem a přáním mnoha obchodních úspěchů
Dobrý den, naše rodiny (moji rodiče i sestřina rodina) mají Váš úžasný vysavač Rainbow. Jsme s ním moc spokojeni a nedáme na něj dopustit. Používáme ho již několik let. Ráda bych, jestli byste mohli udělat předváděcí akci u mých známých. Paní v rodině trpí alergiemi a mají nějaký vysavač „pro alergiky“. Nemyslím si, že je až tak dobrý. Sama jsem s ním vysávala a s Rainbow se to nedá srovnat. Určitě by souhlasili s předváděčkou – hlavně nezapomeňte zdůraznit, že se jedná o vysavač pro alergiky a já jim ho doporučuji. Tato rodina se všeobecně zabývá zdravým životním stylem (vlastní vegetariánskou restauraci a obchod zdravé výživy). Ještě bych se chtěla zeptat, jestli i pro mne plynou z doporučeného prodeje Rainbow nějaké výhody, nebo jestli by výhody mohli obdržet oni. Děkuji za ochotu a brzkou odpověď. Po obdržení zpětného mailu bych to s nimi předběžně domluvila a dala Vám na pána kontakt. S pozdravem
Dobrý den, tímto bych chtěl vyjádřit POCHVALU Vašemu obchodnímu zástupci panu Václavovi Ferencovi. Minulý týden u nás doma předváděl prezentaci výrobku Rainbow. Díky jeho laskavému a profesionálnímu přístupu jsme si Váš výrobek zakoupili. Jen tak dál! Spokojený zákazník
Chtěl bych velmi poděkovat za příjemnou a praktickou ukázku vašeho produktu Rainbow. Pan Pavel Fiala nás přesvědčil o kvalitě vašeho produktu na 100%. Zato jsme mu velmi vděčni a budeme uvažovat o koupi tohoto výrobku. S velkým díkem
Vážený pane řediteli, chtěla bych touto formou vyjádřit poděkování dealerovi Vaší firmy p. Zdeňku Haškovi za velmi pěkně provedenou předváděcí akci prezentovaného výrobku v naší domácnosti. Myslíme si s manželem, že výše jmenovaný dealer naprosto perfektním a profesionálním vystupováním reprezentuje Vaši firmu. S pozdravem
Dobrý den, v sobotu jsem se zúčastnila předvedení vysavače Rainbow. Prezentaci nám předvedli manželé Kroupovi. Ráda bych jim touto cestou poděkovala a vyjádřila spokojenost s jejich profesionálním přístupem a způsobem prezentace. Jejich přístup dělá dobré jméno firmě i výrobku. S přátelským pozdravem
Chtěli bychom tímto pochválit vaší obchodní zástupkyni Moniku Procházkovou. Díky jejímu předvedení jsme si Rainbow pořídili a litujeme, že jsme tak neučinili už před lety, když u nás proběhla ukázka jiným dealerem. Nicméně nikdy není pozdě!
Dnes jsem strávila celý den úklidem poté, co jsme si včera koupili váš výrobek. Donutilo mě to sednout k e-mailu a napsat DÍKY!!!
Dobrý den, na základě Vámi zaslaného čísla účtu jsem odeslal příkaz k úhradě ceny za nový přístroj Rainbow, který mi byl včera dodán Vaším zástupcem p. Linkou. Chtěl bych Vám tímto také poděkovat za seriózní přístup při uskutečnění této koupě, tj. možnost zaplatit celou hodnotu převodem z účtu. Současně vyjadřuji uspokojení a poděkování panu Linkovi, který promptně zareagoval na moji žádost o koupi přístroje a při předání mi jej podrobně předvedl. Velmi si cením nejen této skutečnosti, ale i celkového přístupu Vaší společnosti k zákazníkům. Vzhledem k tomu, že Váš přístroj vlastním již cca 16 let, vím o čem mluvím. Za celou dobu jsem se vždy setkal s ochotou a porozuměním, se seriózní a příkladnou péčí o zákazníky. S pozdravem
Vážená společnosti, ráda vám sděluji, že mám nové Rainbow, které si nemohu vynachválit. Je to fantastické zařízení, které každému doporučuji. Majitelkou staršího typu jsem byla 9 let a skutečně si bez něj úklid nedovedu představit. Pokaždé, když jej používám, přinese mi vánek „jarního vzduchu“. Jeho výkonnost a životnost je vážně dobrá. Také bych chtěla touto cestou poděkovat galantnímu a spolehlivému distributorovi z Plzně.
Dobrý den, chtěli bychom poděkovat touto formou za skvěle předvedenou prezentaci přístroje Rainbow, kterou provedl u nás doma pan Ladislav Vegner. Byli jsme nadšeni, ale bohužel si nemůže produkt zakoupit, jsme s manželem důchodci. Ještě jednou děkujeme, na shledanou,
Přístroj Rainbow vlastníme již 16 roků. Zakoupili jsme po návštěvě prodejce a předvedení přístroje v bytě. Bylo to v době, kdy jsme měli dvě děti ve věku 3 a 6 roků. Obě děti byly trvale nemocné a trpěly záněty průdušek. Přístroj Rainbow stál 70 tisíc korun. Tak velký finanční výdaj jsme si zpočátku vyčítali. Ale pouze do velmi krátké doby, než nám děti přestaly mít problémy s průduškami. Po celé ty roky, co vlastníme Rainbow, jsme se v rodině již s žádný mi zdravotními problémy dýchacích cest nesetkali. Velmi užitečné jsou i veškeré další služby, které přístroj Rainbow poskytuje. Mimo jiné je to jediný přístroj, který skvěle zbaví koberec chlupů od našeho domácího mazlíčka. Za uplynulých 16 roků byla při návštěvách pracovníků servisu provedena v bytě třikrát servisní prohlídka Rainbow a následně provedeny opravy nepatrných závad, vzniklých nešetrným zacházením s přístrojem. Až nám přestane náš starý přístroj sloužit, naše volba na zakoupení nového vysavače padne samozřejmě opět na značku Rainbow. Při využití výhod, které firma Rainbow při zakoupení nového přístroje nabízí, doufáme, že si to budeme moci finančně dovolit.
Dobrý den, ráda bych vašim prostřednictvím poděkovala vašemu zaměstnanci panu Tartárkovi za servis, který prováděl u nás doma. Nejenže nám „našeho rainbouška“ důkladně prohlédl, ale nad rámec svých povinností vysvětlil a poradil. Ještě jednou moc děkuji. Vaši spokojení zákazníci
Jsme oba důchodci a přesto jsme se rozhodli koupit Rainbow na splátky – už teď vidíme, jak dobře jsme udělali. Chceme touto cestou poděkovat vašemu zástupci za příjemnou a vysoce odbornou prezentaci Vašeho výrobku.
Vážená společnosti, jsme majiteli déle než 15 let v pořadí již třetího zařízení Rainbow. Toto úklidové zařízení je vynikající, opravdu nadčasové a pro nás bezkonkurenční pomocník v naší domácnosti, i v domácnosti naší dcery. Vůbec první kontakt jsme uskutečnili prostřednictvím manželů Pařízkových, kteří nám stroj nejen kvalitně předvedli, ale i dodali, a to ve všech třech případech. Zároveň nám pravidelně poskytují servisní prohlídky a v případě potřeby vždy ochotně dodají potřebné úklidové prostředky. Musím však podotknout, že za celou dobu jsme se nesetkali u Rainbow se žádnými závadami. Chtěli bychom tímto poděkovat manželům Pařízkovým za vysokou profesionalitu, se kterou svoji práci vykonávají, za jejich spolehlivost a příjemné vystupování. Dovolte ještě, abychom Vaší společnosti popřáli do dalších let mnoho úspěchů a hodně spokojených zákazníků.
Dne 4. 2. 2013 jsme byli s manželem osloveni vaší zaměstnankyní ohledně provedení ukázky vašeho výrobku Rainbow. Na začátku ukázky jsem panu Novákovi sdělila, že si ho rádi poslechneme, ale nic nebudeme kupovat. Nakonec to dopadlo tak, že jsme si váš výrobek zakoupili. Vyprávěl nám o výrobku tak krásně a mile, že jsme neodolali. Ještě jednou děkuji a přeji vám, abyste měli takových pracovníků jako je pan Novák více. Zákazníci manželé P., Mníšek pod Brdy Rád bych poděkoval Vašemu servisnímu středisku za kvalitní a rychlé jednání. Váš technik byl velmi příjemný, vše potřebné mi vysvětlil a poradil.
Dobrý den, chtěla bych Vám napsat, že jsme byli opravdu velmi spokojeni s prací a milým a vstřícným přístupem vaší obchodní zástupkyně paní Kateřiny Peterové. Je to zaměstnanec na svém místě. S pozdravem
Přeji příjemný dobrý den! Po předchozí telefonické dohodě nás ve středu navštívil Váš zaměstnanec pan Miroslav Linka k vykonání pravidelné prohlídky vysavače. I když do našeho bytu přijdou občas různé osoby za účelem opravy něčeho (pračka, televize, …), musím říci, že návštěva Vašeho pracovníka byla svým způsobem výjimečná. Věřte, jeho jednáním jsme byli velmi mile překvapeni. Klady jeho návštěvy byly zejména tyto: dochvilnost, profesionalita, vstřícnost, slušnost. S jím provedenou prací jsme doopravdy nadmíru spokojeni. Protože se domnívám, že k ocenění jeho konání nestačí jenom ústní poděkování, které jsme vyslovili při jeho odchodu, rozhodli jsme se napsat i tuto zprávu, aby i vedoucí zaměstnanci firmy věděli, že k nám vyslali pracovníka vskutku vynikajícího. Prosím, tlumočte onomu zaměstnanci ještě jednou naše upřímné poděkování. S pozdravem
Vážené vedení firmy, chtěl bych touto cestou poděkovat Vám a především panu Mgr. Černému, který u mne v bytě provedl ukázku Vámi nově nabízených výrobků. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem a odebral jsem od Vás v minulosti několik výrobků, za nemalou finanční částku, se kterými jsem velmi spokojen. Velmi kladně hodnotím Vámi nabízené produkty, které jsou dle mého názoru důležité pro zdraví a prodloužení života nás starších lidí.I přesto, že cena výrobků není zrovna malá, uvědomuji si, že zdraví se penězi zaplatit nedá a výrobky, které prodáváte jsou z hlediska prevence, posílení imunitního systému atd. důležité. Myslím, že i nadále pro Vás budu dobrým klientem. Jednání Vašich zaměstnanců, jak pana Ťujíka, který mi přístroj v minulosti předváděl a jenž jsem zakoupil, tak i při návštěvě ve Vašem sídle, kam jsem byl pozván kvůli převzetí dárku, bylo vždy velmi taktní a na úrovni. Jednání pana Mgr. Černého je velmi slušné, taktní, bez vnucování výrobku a bez jakéhokoliv psychologického tlaku na starší občany, což je velmi obdivuhodné v dnešní době, kdy nabízející firmu zajímá hlavně prodání převážně nekvalitního a předraženého zboží. Těším se na setkání s ním na předvádění výrobků u známých, které jsem mu doporučil a kam bych se chtěl, pokud mi to časově bude vyhovovat, s ním vypravit. Reklama prováděná Vámi na místě a s takovým prodejcem jako je Mgr. Černý je daleko lepší než v tisku a v televizi. Vaši pracovníci si poděkování plně zaslouží. Přeji Vaší firmě mnoho obchodních úspěchů v dalším obchodování. Jste velmi seriózní firma, která na našem obchodním trhu působí.
Dobrý den, vážení, rádi bychom s manželem touto cestou poděkovali panu Stanislavovi Desenskému za velice příjemné a inteligentní vystupování a zároveň za perfektní a profesionální prezentaci Vašeho výrobku Rainbow. Před příchodem pana Desenského jsme byli na 100% přesvědčeni, že nic nekoupíme, jelikož jsme měli doma dva vysavače (celkem za 60 tis. Kč) a byli přesvědčeni, že jsou dostatečně kvalitní. Chtěli jsme pouze vyhovět naší přítelkyni, u které pan Desenský předváděl Rainbow. Ovšem po perfektní a profesionální ukázce Vašeho výrobku Rainbow, jsme zcela změnili názor a rozhodli se Rainbow zakoupit. Přestože tyto peníze byly určené na ještě důležitější záležitost, tak ani v nejmenším nelitujeme! K rozhodnutí z počátku také pomohlo to, že vysavač bylo možné zakoupit i na splátky. Nakonec jsme zaplatili hotově (asi rozhodl náš věk). S manželem jsme přesvědčeni, že nebýt tak sympatického a inteligentního vystupování pana Stanislava Desenského a následně i paní Marcely Divišové, Rainbow bychom nekoupili. Na závěr chceme poděkovat Vám všem, že zprostředkováváte prodej tak V Y N I K A J Í C Í H O výrobku Rainbow. Jsme nesmírně spokojení. A jak jsem nesnášela vysávání, tak teď se opravdu těším z každého vylitého kalu a prožívám opravdu pocit štěstí, a to bez přehánění, protože výsledek je vidět i bez brýlí !!! S úctou a přáním všeho dobrého Vám všem přejí manželé
Dobrý den, již třetí rok nám slouží vysavač Rainbow, který používáme denně. Děkujeme
Vážená společnosti, je to poprvé, co jsem si sedla a píšu takovýto dopis. Chtěla jsem Vám upřímně poděkovat za Váš úžasný přístroj. Náš syn, který měl těžké astma, přestal už po prvním úklidu kašlat a po čtyřech měsících používání záchvaty zmizely úplně. V tu chvíli jsem pochopila, že mi Rainbow nikdy nezmizí ze srdce.
Dobrý den, musela jsem v sobě nechat den uležet dojmy ze školení, které jsem absolvovala 11. – 12. ledna 2014 v Brně u Rainbow, než jsem dnes ráno byla schopna napsat, že VÁM VŠEM MOC DĚKUJI!!! Víte za co? Obohatili jste mi život o zkušenost z předání informací s láskou. Tohle naposledy dokázala moje stará židovská učitelka Lois Feldman z Pittsburghu v USA, která mě rok učila anglicky. Dala mi totiž nový rozměr do života, ze kterého čerpám dodnes. V pátek před týdnem jsem poznala pana Mirka Špeťka a jeho paní Danu na Dnu otevřených dveří v Rainbow, kam mě pozvala kamarádka Eva M. Líbilo se mi, co Rainbow dělá, ale ani zdaleka jsem nebyla přesvědčena, že už příští víkend věnuji místo rodině školení. Doma jsem to pak s dětmi probrala a dostala svolení, že mohu jít od nich pryč (nejsou malí, ale velcí také ne… 13 a 17). To jsem ještě předtím nikdy pro nic jiného neudělala. A proč? Poslechla jsem zvláštní hlas „svého srdce“. Slyšela jsem hlavně něco jako: „tohle chci zkusit, pomůžu tím někomu a pomůžu tím i sobě, slyšela jsem takové to běž a nehledej důvody proč ne!“ V sobotu ráno se mi nechtělo, měla jsem tolik práce doma i s přípravou výuk do práce ve škole, nechtělo se mi od dcery, která spokojeně spala v hromadě plyšáků… hladila jsem ji chvíli a přemýšlela. Pak jsem na stůl napsala lísteček s instrukcemi na celý den a šla jsem. Dopolední blok školení byl pro mne upjatý, cítila jsem se vystrašeně, svázaně, myslím, že stejně jako lidé sedící vedle mne. Přednášel pan Mirek, vše říkal klidně, srozumitelně, jasně… Po mých četných otázkách vždy „chytil nit“ a šel dál ve vysvětlování. Mirek mluvil s úsměvem, díval se nám do očí, nevím, jak to dělal, ale moji pozornost udržel dokonale. V poledne jsem ani nevěděla, že bude něco k jídlu, byla jsem příjemně překvapena a sledovala lidi okolo sebe – stále ze „svojí skořápky“. Myslím, že Eva M. o tom věděla, přišla za mnou zeptat se, jak se mi to zatím líbí… Jsem ji za to moc vděčná, protože prolomila moji skořápku a já se odpoledne víc uvolnila a mohla poslouchat pana Mirka a také začít vnímat lidi okolo sebe. Mirkova prezentace byla koncertem souhry pohybů a hlasu. Byl to jeho dar „rozdávání sama sebe“, který mne místy až burcoval k přemýšlení, otázkám a chtěním pochopit, co říká. Bylo to nakažlivé. O malé přestávce na kávu ve tři odpoledne jsme začali trošku diskutovat mezi sebou všichni. I po takové „nalejvárně“ jsme se smáli. Do večera jsem už byla uvolněná a šokovalo mě, že Mirek udržel moji soustředěnost i zájem. Nejzajímavější bylo, že jsem se necítila unavená. Domů jsem na půl osmou pozvala přátele na vínko a povídala dětem a jim, jaké to bylo. Po dvanácté v noci jsem si říkala, že v neděli to nemůžu vydržet! Neděle byla ještě lepší, nálada uvolněnější. Těšila jsem se na tombolu, ve které jsem stejně nic nevyhrála, ale upřímně jsem se radovala z toho, že ostatní vyhráli svoje bonbonky, čaje, sušenky. V neděli šlo jednoznačně o pozitivní sdílení ve skupině, kterou dokázal Mirek naladit. Tohle opravdu moc a moc obdivuji. Asi se vám zdá tohle čtení dlouhé, ale nejde to říct slovy „ je dobrý!“ Až v neděli odpoledne jsem si byla jista, že chci spolupracovat s Rainbow. Otevřela jsem svoji bublinu lásky, citu, vnímavosti a porozumění pro všechny a začala jsem přemýšlet, jak co uspořádám nadále v životě. Do toho všeho pan Mirek stále „zpíval“ a sem tam se za ním přišla podívat paní Dana s cucavýma bonbonkama na hlasivky. To všechno dohromady na mne působilo. Nešlo jen o stoprocentní profesionalitu, ale hlavně o lidskost. Snad to nevidím naivně, snad se i z takového velkého obchodu, jakým Rainbow je, nevytratila slušnost a přátelství. Pane Mirku, prosím, přesvědčujte mne o tom i nadále, děkuji Vám, že jsem Vás mohla poznat, těším se na spolupráci a budu se snažit, jak jen to půjde, abych jednou byla TAK DOBRÁ jako Vy S pozdravem
Vážený pane řediteli, dovolte mi, abych touto cestou vyslovila poděkování a obdiv nad profesionalitou Vašich pracovnic, jmenovitě Petry Schwarzové a Moniky Gahurové, které po předchozí telefonické dohodě navštívily naši domácnost a předvedly s velkou odborností a pro neodborníky snadno pochopitelné výhody vysavače Rainbow. Jsem přesvědčena, že tyto Vaše pracovnice vzhledem k jejich vystupování, chování a odbornosti získají Vaší firmě mnoho zákazníků. S pozdravem
Nedávno jsme zakoupili Vaše nové Rainbow. Předvedl nám jej pan Špeťko. Protože u nás zrovna nejezdil výtah, přinesl jej pěšky po schodech do 6. patra. Byli jsme velmi spokojeni s výkonem i obsluhou přístroje, a hlavně s profesionálním přístupem pana Špeťka. Patří mu náš veliký dík. Účinnost tohoto přístroje se nedá srovnávat s naším původním vysavačem. Ještě jednou díky!
Vážený pane generální řediteli, chci vám touto cestou poděkovat za vaši prezentaci, kterou u nás předvedl Ing. Karel Hakl. Máme od vás přístroj již 10 let, potěšil nás váš zájem o bývalé zákazníky! Po prezentaci nového typu jsme se rozhodli zakoupit další. Musíme alespoň takto ocenit perfektní výkon vašeho zástupce, prosíme, poděkujte mu ještě jednou za nás. S přáním hezkého dne
Posíláme pochvalu panu Bečvářovi za perfektní a profesionální ukázku inovovaného RAINBOW, s ukázkou nových vylepšených doplňků, obzvlášť se nám líbil doplněk na vytírání podlah.